Thanks.. Following me... I followwww...

Wednesday, June 17, 2009

Durian 'anak landak'




hoho nengok dari biji jer korang mesti dah tahu
memang puas punyer dpat mkn doyan nih.. hoho biji kepek tuhh..



alahai kecik jer doyan nih..
cinonet hoho. cam tak puas jer makan, ek..ekk


haah.. ni dia isi dalam, ada 2 ulas jer
kucing tido lagi


mmmm.. nyam nyam, kuning leh tahan,
manis lemak berkrimm, disukai ramai

Pokok doyan ni sebenarnya ada kat sebelah umah mak aku jer kat kg, buah nyer normal cam pokok doyan yang lain, besar dan berulas-ulas, tetapi kali nih ada lak versi baru di antara buah yang dihasilkan dari pokok doyan tersebut..

nama dia aku tak pasti sapa yang bagi. Aku sampai kat kg jer terus diorang tanya nak try tak doyan anak landak. aku ckp leh gak, memula terkejut bila nengok perfomance anak landak nih.... tapi siapa sangkakan, tu semua kuasa tuhan, subhanallah,
tak tau la korang penah jumpa tak buah doyan cam ni...hoho

5 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

nak SEBIJI.... hehehe....

Nampak SYEDAP sgt2...

Lan said...

hoho.. tak tau la musim kali ni jadi ke tak spesis nih..

matabulat (lat) said...

mesti lemak bekerim...sedapnye.

kirana said...

Tak penah akak tengok durian comey camtu. Mintakkkkk!!!!

Lan said...

HEHEHE, TAK TAU LA KALI NI ADA KER TAK ANAK LANDAK TUH,